DSpace 日本語

GIFU KEIZAI University Repository >
紀要 Bulletin >
岐阜経済大学論集 The Jouranal of Gifu Keizai University >
第49巻 第2-3号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11207/178

Title: 小売業におけるオムニチャネル戦略とクラウドコンピューティング
Other Titles: Omni-channel strategy and cloud computing in the retail industry
Authors: 佐々木, 喜一郎
SASAKI, Kiichiro
Issue Date: 30-Mar-2016
Publisher: 岐阜経済大学学会
Description: 佐藤八千子教授 宮脇孝久准教授 記念号
In commemoration of Prof. Y. SATO and Associate Prof. T. MIYAWAKI
論文
Articles
URI: http://hdl.handle.net/11207/178
Appears in Collections:第49巻 第2-3号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
ronshu_49(2-3)_061_SASAKI.pdf1.27 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback