DSpace 日本語

GIFU KEIZAI University Repository >
紀要 Bulletin >
岐阜経済大学論集 The Jouranal of Gifu Keizai University >
第45巻 第3号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11207/77

Title: 戦略形成・転換におけるイシュー・セリングの意義 : ジェーン・ダットンとその研究グループの所説の検討から
Other Titles: Implication of issue selling in strategy making : Reconsidering the review of Jane Dutton and her research group
Authors: 大野, 貴司
OHNO, Takashi
Issue Date: 26-Mar-2012
Publisher: 岐阜経済大学学会
Description: 論文
Articles
URI: http://hdl.handle.net/11207/77
Appears in Collections:第45巻 第3号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
ronshu_45(3)_111_OHNO.pdf2.27 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback