DSpace 日本語

GIFU KEIZAI University Repository >
紀要 Bulletin >
地域経済 The Chiiki Keizai >
第35集 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11207/92

Title: ビッグネームがプロスポーツ観戦者における観戦者特性及び行動に与える影響の研究 : 2014シーズンFC岐阜における新規観戦者の観戦者特性及び観戦行動から
Other Titles: A study on "big name effect" in sport spectator : case study about feature and behavior of new spectator in FC Gifu
Authors: 山本, 達也
大野, 貴司
YAMAMOTO, Tatsuya
OHNO, Takashi
Issue Date: 31-Mar-2016
Publisher: 岐阜経済大学地域経済研究所
Description: 自由投稿論文
Free Contributions
URI: http://hdl.handle.net/11207/92
Appears in Collections:第35集

Files in This Item:

File Description SizeFormat
chiiki_35_001_YAMAMOTO_OHNO.pdf1.91 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback